Oferta

Rehabilitacja i masaż kręgosłupa

Szereg indywidualnie dobranych technik terapeutycznych, mających na celu zmniejszenie lub całkowite zatrzymanie odczuwanych dolegliwości związanych z kręgosłupem.

Rehabilitacja pourazowa / Rehabilitacja po kontuzji
Szereg indywidualnie dobranych technik terapeutycznych, mających na celu zmniejszenie lub całkowite zatrzymanie odczuwanych dolegliwości bólowych związanych z urazem lub kontuzją.

Rehabilitacja przedoperacyjna i pooperacyjna
Rekomendowana jest pacjentom przed lob po zaplanowanej operacji w zakresie narządu ruchu, celem maksymalizacji jej efektu.

Rehabilitacja w sporcie
Pomoc przy przeciążeniach lub urazach narządu ruchu oraz profilaktyka, czyli działania pozwalające zapobiec potencjalnym kontuzjom.

Rehabilitacja dzieci – Wady Postawy
Przyjazna atmosfera, ćwiczenia w formie zabawy oraz nauka czerpania radości z aktywności fizycznej.

Medyczny trening rehabilitacyjny / terapeutyczny
Zestaw indywidualnie dobranych ćwiczeń ukierunkowanych na daną jednostkę chorobową.

Rehabilitacja Seniorów
Jest to terapia, która w sposób indywidualny uwzględnia wiek, kondycję i sprawność ruchową pacjenta.
Sprawdź

Rehabilitacja Zespołu Cieśni Nadgarstka (ZCN)
Jedna z metod walki z chorobą, mająca na celu przywrócenie prawidłowej funkcji ślizgu nerwu pośrodkowego.
Sprawdź

Rehabilitacja stawów skroniowo-żuchwowych (SSŻ)
Terapia schorzeń w zakresie SSŻ poprzez dobranie indywidualnych technik terapeutycznych.

Rehabilitacja Łokcia tenisisty
Dla pacjentów odczuwających zespół objawów bólowych bocznej okolicy łokcia.

Masaż
Masaż polega na rytmicznym wykorzystaniu określonych ruchów wykonywanych w odpowiednim tempie i z odpowiednią siłą, zgodnie z przebiegiem mięśni, naczyń krwionośnych i limfatycznych, od obwodu ciała do serca.